close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תסרוקות ליום יום- קל, פשוט ונוח

מערכת שורשיח חשוון, תשעז19/11/2016

בחירה נכונה של תסרוקת תשנה לחלוטין את המראה החיצוני שלך, תשפר את הדימוי העצמי ותגרום לך סיפוק. הנה כמה תסרוקות שלא דורשות מאמץ ואותן תוכלי לשלב גם ביום יום

תגיות:

יש כמה מאפיינים שמשותפים לכל התסרוקות שאמורות להתאים ליום יום. ראשית, התסרוקות צריכות להיות נוחות לביצוע. אפשר כמובן לעבור קורס תסרוקות ייעודי כדי להרחיב את הידע ולקבל כלים מקצועיים, אבל קורס אינו מחייב כאשר רק רוצים להסתרק יפה ללימודים או לעבודה.

שנית, התסרוקות חייבות להיות נוחות. היום יום הוא לא המקום להביא לידי ביטוי תסרוקות מחייבות או מגבילות. רק השילוב בין אסתטיקה ופונקציונאליות יקבע עד כמה התסרוקות מתאימות לך ולאישיות שלך.

צמה צרפתית: מראה אלגנטי אך משוחרר 

בחירה נכונה של תסרוקת יכולה לשנות לחלוטין את המראה החיצוני ולשפר את התדמית. צמה צרפתית למשל תעניק לך מראה אלגנטי, כשכל מה שצריך בשבילה הוא ריסוס של השיער בתרסיס נפח.

לאחר מכן אוספים קווצת שיער גדולה במרכז הראש, מתחילים להסתרק מהצד הפנימי שלה ובכיוון הפוך מהרגיל ולאחר מכן קולעים את הצמה. תוך כדי הקליעה לוקחים את השיער הצידה, מפזרים את הפוני ומרססים שוב את השיער להענקת טקסטורה משוחררת.

פקעת שיער צידית: להבליט את תווי הפנים 

מחפשת תסרוקת שתבליט את תווי הפנים שלך ותגרום לך סיפוק אדיר? פקעת שיער צידית יכולה להתאים למשימה. השתמשי במסלסל שיער חשמלי ולאחר מכן אספי את השיער לקוקו נמוך. הניחי אותו לצד ימין, קשרי את השיער האסוף בגומייה חזקה וסרקי מעט את שיער הקוקו בצורה הפוכה כדי להעניק לו נפח.

פצלי את שיער הקוקו לשתי קווצות שיער עבות וקחי קווצת שיער דקה יותר מכל אחת מהן כדי להצמיד אותה לראש על ידי סיכות. הדקי את הסיכות מסביב לבסיס הקוקו והגומייה, בעוד את קווצות השיער תצטרכי להמשיך לפצל לקווצות דקות ולהצמיד לגומייה עד שנוצרת פקעת משוחררת לצד הראש.

תסרוקת פפיון: הגיע הזמן להראות יצירתיות 

זו התסרוקת שתוכיח שלא חייבים להתאמץ כדי להשיג מראה יוקרתי ויצירתי. התחילי באיסוף השיער לקוקו גבוה, אך הקפידי להעביר את קצוות השיער קדימה ולאסוף אותן בגומייה חזקה. את צריכה להגיע למצב שבו נוצר צינור שיער רחב שישמש כבסיס לתסרוקת.

הפרידי את הלולאה שנוצרה לשני חלקים במרכזם, ואלו יהיו שני צידי הפפיון. משכי אחורה את קצוות השיער שממוקמות בקדמת הראש ולפפי אותן סביב הגומייה. לאחר מכן השתמשי בכמה סיכות רגילות כדי להדק את השיער לראש ולמנוע מקצוות השיער לבלוט מתחת לגומייה.

שימי לב שכל התסרוקות מיועדות לכל סוגי השיער. תסרוקות נוספות יכולות להתאים לשיער קצר וארוך, אך מבחינתך הדגש הוא על התאמה למבנה הפנים והלבוש. התסרוקת תשדרג את הופעתך ותלווה אותך לכל אורך היום.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה